فرهاد قائمی از تلویزیون به‌خاطر ماجرای‌سیل گله‌داریم اما به وقتش می‌گویمفرهاد قائمی درباره صحبت تندی که در خصوص حادثه سیل اخیر به او نسبت داده شده بود واکنش نشان داد و گفت آن صفحه تقلبی بوده. چند روز بعد از وقوع سیل در روستای فرهاد قائمی ملی پوش والیبال صحبت هایی در انتقاد از مسئولین به او نسبت داده شد. در همین رابطه با قائمی صحبت کردیم او تمامی شایعات را رد کرد و گفت آن صفحه که واکنش نشان داده تقلبی بوده. او در این باره به خبرنگار ما توضیحاتی داده که می خوانید.

ما با مازیار ناظمی صحبت می کردیم و می گفت که آن پست که در صفحه شما نوشته شد، از طرف خود شما نبود و انگار فقط منتسب به شما بود؟
بله دقیقا همینطور است. من آن حرف ها را نزدم.

یک مقدار بیشتر توضیح می دهی؟ چون الان خودت هم ایران نیستی.
از روزی که این اتفاق افتاد همه دنبال کمک به مردم سیل زده بودند. هرکسی می خواست به هر نحوی که شده از مردم یا مسئولین کمک بگیرد تا وضعیت افراد سیل زده درست شود. حالا این وسط نمی دانم یک سری چه منفعتی می برند که با درست کردن صفحه های تقلبی و گذاشتن آن مطالب باعث به وجود آمدن تنش می شوند. آن صفحه اصلا برای من نبود و من در صفحه خودم از آن روز به بعد فقط خودم پست می گذارم و در تلاش برای کمک رسانی هستم.آنهایی که من را می شناسند از شخصیت من خبر دارند. اینطور حرف ها اصلا به شخصیت من نمی خورد و من اگر حرفی هم داشته باشم خودم می زنم. از مردم هم می خواهم الان دنبال حاشیه نروند چون واقعا وقتش نیست.

تو برای مردم آنجا همیشه عزیز و از قهرمان های مردمی هستی. الان از آنها دوری اما مطمئنا دلت پیش آنهاست. به نظر تو چطور باید به مردم آنجا کمک کرد؟
نیروهای امدادی واقعا طی این مدت سنگ تمام گذاشتند. ما با همه بچه ها در ارتباط هستیم و خبر داریم که نیروهای مردمی خودجوش هم به اندازه نیروهای امدادی کمک می کنند. تنها چیزی که ما می خواهیم اطلاع رسانی برای کمک های نقدی یا بسته های غذایی است. هرچیزی الان برای مردم آنجا نیاز است. حتی اگر یک نفر توانش هزار تومان باشد. مردم در این شرایط نگران هستن، از خیلی ها انتظار داشتند اما فعلا فقط کمک کردن لازم است.

یک جوی داشت راه می افتاد که چون اتفاق در بندر ترکمن رخ داده … اما خیلی زود جو برگشت و همه مردم کمک کردند.
همه چیز درباره مردم ایران است. مردم از هر قومی با هر نژادی الان دارند کمک می کنند و واقعا هم از همه شان ممنون هستیم. درست است که از مسئولین گله مندی وجود دارد اما فعلا باز هم می گویم وقت این حرف ها نیست. باید بگذاریم مشکلات حل شود تا بعد درباره مقصرین صحبت کنیم.

وقتت را هم زیاد نگیریم، خانواده خودت که سالم و سلامت هستند؟
سیل که از گنبد رد شد و آنها هم سالم هستند. باز هم می گویم کاش مردم و یک سری کانال های اطلاع رسانی اول از صحت یک چیز مطمئن شوند بعد آن را نشر دهند که در همچین شرایطی باعث ایجاد تنش نشود. من از شما می خواهم که از همه رسانه ای ها بخواهید پوشش بیشتری به این قضیه بدهند. ما از صدا و سیما که واقعا دلخور هستیم چون واقعا کم کاری هستند اما الان وقت این حرف ها نیست. امیدوارم فقط این روزها بگذرد و شرایط بهتر شود تا بعدها درباره عاملان چنین اتفاقی صحبت کنیم.

۴۱۲۵۷

کد خبر ۱۲۴۳۴۸۵

برچسب‌ها

مطالب پیشنهادی

بهترین هتل‌ها با بهترین قیمت‌های ویژه نوروز در رهی‌نو

بهترین هتل‌ها با بهترین قیمت‌های ویژه نوروز در رهی‌نو

دیجی‌کالا رو نصب کن، با 70% تخفیف کفش بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، با ۷۰% تخفیف کفش بخر

اگه می‌خوای کفشای تخفیف خورده رو مال خودت کنی دیجیکالا رو نصب کن

اگه می‌خوای کفشای تخفیف خورده رو مال خودت کنی دیجیکالا رو نصب کن

دیجی‌کالا رو نصب کن، با 70% تخفیف کفش بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، با ۷۰% تخفیف کفش بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، با 29 هزار تومن کفش بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، با ۲۹ هزار تومن کفش بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، لاستیک با قیمت ویژه بخر

دیجی‌کالا رو نصب کن، لاستیک با قیمت ویژه بخر

نظر شما

۲ + ۵ =