مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور، اظهار کرد: بازی آسانی نخواهیم داشت و دو تیم ریشه‌دار و بااصالت به مصاف هم می‌روند. قطعا برای هیچکدام آسان نیست. تراکتور با تغییر کادر فنی، تغییر سبک بازی داده و سعی می‌کند تیم حریف را تحت فشار بگذارد.

وی افزود: با آنالیز و تمرینات ویژه‌ای که داشتیم، سعی می‌کنیم هوشمندانه عمل کنیم. مصمم و باانگیزه هستیم و به نتیجه کار خوش بین هستم. احتیاج مبرمی به این ۳ امتیاز داریم.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: ۲ یا ۳ هفته است که روند خوبی را طی نمی‌کنیم اما با تمرینات این هفته امید زیادی به بازی فردا دارم.

تارتار با اشاره به نقل و انتقالات ذوب‌آهن در پنجره زمستانی تصریح کرد: ضمن تشکر از همه بازیکنان نیم فصل اول که با تمام وجود در اختیار باشگاه بودند، باید بدانیم فوتبال حرفه ای است و خیلی از بازیکنان نمی‌توانند با تفکرات یک مربی هماهنگ شوند. نقل و انتقالات را هم برای همین گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: کار کردن با کادر ما کار سختی است و بازیکن باید تلاش کند. من در هر باشگاهی که بودم همینطور بوده است. در مسجد سلیمان نیز حدود ۲۳ بازیکن بردم و تیم را از آن شرایط خارج کردم.

تارتار تاکید کرد: به آینده نگاه می کنیم و از همه مهم‌تر برای ما این است که باشگاه متضرر نشود. می‌خواهیم با پولی که به دست می‌آید بازیکن مورد نیازمان را بگیریم.

وی با بیان اینکه «در روزهای آینده تکلیف خیلی از بازیکنان مشخص خواهد شد،» افزود: سال گذشته در جدول جهش خوبی داشتیم و امیدوارم این فصل نیز همینطور شود.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حضور تماشاگران در این بازی، ابراز امیدواری کرد: خوشحالم که ورود هواداران آزاد شده و نیاز به حمایت آن‌ها داریم. امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران ارائه دهیم.