بهنوش بختیاری در آگهی عجیب یک شربت گیاهی ادعا کرده که برای پیشگیری از ویروس کرونا مؤثر است.
بهنوش بختیاری به دلیل استوری تبلیغاتی عجیبی که به تازگی در اینستاگرامش منتشر کرده بود، به چهره خبرساز فضای مجازی تبدیل شد. همانطور که میدانید، این بازیگر معمولا حضور فعالی در تبلیغات مجازی دارد و محتوای بخشی از پستها یا استوریهای صفحه اینستاگرام او مربوط به تبلیغ برای کلینیکهای پزشکی یا سالنهای زیبایی است، اما ماجرای تبلیغ تازه او فرق میکند و بخشی از مخاطبان را در شبکههای اجتماعی عصبانی کرده است.
پیشگیری از کرونا با شربت گیاهی
بهنوش بختیاری در این آگهی عجیب، از فواید یک شربت گیاهی در درمان بیماریهای مختلف میگوید. او در میان صحبتهای خود به تأثیر این محصول بر پیشگیری از ویروس کرونا هم اشاره و ادعا میکند که این محصول برای پیشگیری از این ویروس که همه را درگیر کرده، مؤثر است! طبیعتاً در شرایطی که مردم بیش از هر چیز به اطلاعات درست و آگاهی درباره ویروس کرونا احتیاج دارند، یک سلبریتی نباید صرفاً برای آگهی تبلیغاتی یک محصول تجاری، توصیهای به مردم کند که پایه و اساس علمی یا اعتبار نداشته باشد. علاوه بر این، در شرایط بحرانی این روزها، توسل به ماجرای کرونا برای تشویق مردم به خرید یک محصول، هرگز کار اخلاقی و درستی نیست. تبلیغ عجیب بهنوش بختیاری، در روزهای گذشته انتقادهای فراوان کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.
سابقه بهنوش بختیاری در توصیههای عجیب
اگر رفتار بهنوش بختیاری در موقعیتهای حساس را به خاطر بیاورید، متوجه میشوید که او پیش از این، باز هم در مقطع خاصی صحبتهای عجیبی را مطرح کرده و افکار عمومی را عصبانی کرده بود، بنابراین رفتار تازه او برای تبلیغ یک محصول، چندان هم دور از انتظار نیست. بهنوش بختیاری سال گذشته در شرایطی که عموم مردم از مسئله گرانی گوشت گلایه داشتند، در برنامه «خیابان جامجم» تلویزیون به مردم توصیه کرد که مواظب تغذیه خود باشند، بیشتر سبزیجات مصرف کنند، «گوشت اصلا چیز خوبی نیست و همان بهتر که گران شد»! او بعد از موج واکنشهای منفی مردم، ویدئویی منتشر کرد و سعی داشت صحبتهای قبلی خود را به نحوی توجیه کند. اکنون تبلیغ بهنوش بختیاری برای محصول گیاهی موثر بر پیشگیری از کرونا، بار دیگر حکایت از آن دارد که این بازیگر در موقعیتهای خاص و حساس، رفتار سنجیده و درستی نداشته و شاید اصلا بهتر باشد در چنین مواقعی درباره اظهارنظرهای خود حساسیت بیشتری داشته باشد. آن چه واضح است، این که به طور کلی اظهارنظرهای درست یا نادرست چهرهها، بازتابهای فراوانی دارد و مخاطبان این افراد در شبکههای مجازی، به صحبتهای آنان توجه میکنند، بنابراین انتظار میرود هنرمندان در این شرایط، رفتار سنجیدهتری از خود نشان دهند.