بازیگر فیلم سینمایی «تکخال» گفت: سینماگران تلاش کردند تا سینما از گروه مشاغل ۳ به ۲ تغییر پیدا کند تا سینماها با رعایت پروتکلهای بهداشتی حداقل باز باشند اما هنوز مردم نمیدانند سینماها باز هستند و مانوری در این زمینه داده نمیشود به همین خاطر مخاطبان به سینما نمیروند.
امیر کربلاییزاده درباره حضور خود در فیلم سینمایی «تکخال» گفت: محمدحسین فرحبخش تهیهکننده «تکخال» چندین تئاتر و اجرای استندآپ کمدیهای من را در سالهای گذشته دیده بود به همین خاطر به من پیشنهاد بازی در یکی از کارهایش را داد که درگیر چند کار تئاتر و سریال بودم به همین دلیل این همکاری اتفاق نیفتاد و منتظر فرصتی برای کار کردن با همدیگر بودیم.
استندآپ کمدین «خندوانه» همچنین درباره اکران فیلمها در شرایط اپیدمی کرونا بیان کرد: برای هر تهیهکنندهای اکران فیلم در شرایط کرونا ریسک است چراکه با تعطیلی چند باره سینماها و رسیدن این خبر به گوش مخاطبان باعث قطع ارتباط با علاقمندان به سینما و تبلیغ دهان به دهان آنها در جامعه شد و همین موضوع وضعیت را بدتر کرد. تبلیغات تلویزیونی هم که نداشتیم و با توجه به اینکه معلوم نبود سینماها دوباره چه زمانی باز و چه زمانی ممکن است تعطیل شوند، نمیشد پول زیادی برای تبلیغات آثار هزینه کرد. «تکخال» به دلیل شرایط موجود نسبت به کارهای قبلی فرحبخش با نوسان مواجه شد و با گپوگفتی که با او داشتم متوجه دغدغه او نسبت به باز بودن دائمی سینماها و جریان داشتن هنر سینما شدم. اکران «تکخال» در این شرایط هم برآمده از دغدغه او برای عبور از شرایط بحرانی است.
کربلاییزاده با اشاره به تلاش طولانی مدت سینماگران برای انتقال سینما از گروه مشاغل ۳ به ۲ بیان کرد: فرحبخش در کنار دیگر دوستان تلاش زیادی کرد تا سینما از گروه مشاغل ۳ به ۲ تغییر پیدا کند تا سینماها با رعایت پروتکلهای بهداشتی حداقل باز باشند. با توجه به اینکه خیلیها هنوز نمیدانند سینماها باز هستند و مانوری در این زمینه داده نمیشود به سینما نمیروند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» با اشاره به بازخوردهای مخاطبین نسبت به فیلم سینمایی «تکخال» اظهار کرد: این جنس از فیلم قبلا هم در سینمای تجاری ساخته شده و طرفداران خودش را دارد خیلی برای من مهم بود که به هر چیزی برای خنداندن تماشاگر متوسل نشویم و در عین حال بتوانیم مخاطبی که دنبال قصه هم هست را جذب کنیم. داستان «تکخال» از مسائل روز اجتماعی گرفته شده است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. از این جهت فیلم توانسته با مخاطب ارتباط درستی برقرار کند. قطعا اگر این فیلم در زمان مناسبتری اکران میشد درصد بیشتری از مردم فیلم را میدیدند و فروش بالاتری را هم شاهد بودیم.