محمود پاکنیت، بازیگر پیشکسوت سینما گفت: اکثر قراردادها کپی از هم است و هیچ تفکیکی بین آنها وجود ندارد. این شیوه نگارش قرارداد اصلا درست نبوده و به طور کلی اصلا قانونی و حقوقی نیستند. به همین دلیل باید یک بازنگری درست در آنها شکل بگیرد.
وی درباره اعتبار قرارداد بازیگران اضافه کرد: متاسفانه قراردادها هیچ سندیت و اعتباری ندارند، اگر کسی بدعهدی کند یا تهیهکنندهای دستمزد بازیگر را ندهد این قراردادها به هیچ دردی نمیخورد.
پاکنیت شیوه نگارش قراردادهای بازیگران را اشتباه خواند و ادامه داد: معمولا همه قراردادها شبیه هم هستند، به نظر من قراردادها باید برای هر بازیگر، بنا به زمان و پروژه متفاوت باشد،اما ما شاهد آن هستیم که هیچ تفکیکی بین آنها وجود ندارد. این شیوه نگارش قرارداد اصلا درست نیست و به طور کلی اصلا قانونی و حقوقی نیست.به همین دلیل باید یک بازنگری درست در آنها شکل بگیرد. در بسیاری از موارد میبینیم که بازیگران به دلیل بدقولیهای فراوان تهیهکننده، کار را ترک میکنند البته من همیشه به پروژهها اخلاقی نگاه میکنم و در چنین شرایطی به دلیل حضور دیگر عوامل و بازیگران پروژه را ترک نمیکنم اما سوال اینجاست چرا باید بازیگر را به حدی ناراحت کنیم تا نقشی که برای آن زحمت کشیده،رها کن
پاکنیت شیوه نگارش قراردادهای بازیگران را اشتباه خواند و ادامه داد: معمولا همه قراردادها شبیه هم هستند، به نظر من قراردادها باید برای هر بازیگر، بنا به زمان و پروژه متفاوت باشد،اما ما شاهد آن هستیم که هیچ تفکیکی بین آنها وجود ندارد. این شیوه نگارش قرارداد اصلا درست نیست و به طور کلی اصلا قانونی و حقوقی نیست.به همین دلیل باید یک بازنگری درست در آنها شکل بگیرد. در بسیاری از موارد میبینیم که بازیگران به دلیل بدقولیهای فراوان تهیهکننده، کار را ترک میکنند البته من همیشه به پروژهها اخلاقی نگاه میکنم و در چنین شرایطی به دلیل حضور دیگر عوامل و بازیگران پروژه را ترک نمیکنم اما سوال اینجاست چرا باید بازیگر را به حدی ناراحت کنیم تا نقشی که برای آن زحمت کشیده،رها کن