فیلیپس که کوچکترین حراجی بین سه حراجی مهم جهان محسوب میشود، مدتها دو شعبه در لندن و نیویورک داشته است. مسوولان این حراجی اخیرا شعبه جدیدی را در لس آنجلس نیز افتتاح کردهاند تا از این طریق بر مجموعهداران ساحل غربی آمریکا، یعنی ۲۰ درصد از خریداران آمریکایی این حراجی، بیشتر تمرکز داشته باشند.
مدیرعامل این حراجی همچنین از برنامههایی برای افتتاح شعبه جدیدی در هنگکنگ در راستای راهبردهای افزایش فروش خبر داده بود. طبق برنامهریزیها این شعبه در سال ۲۰۲۳ افتتاح خواهد شد. با این حال در طول سال ۲۰۲۲، فروش این حراجی در آسیا کاهش داشته است. مجموعه فروش مربوط خریداران هنگکنگی به ۱۶۷ میلیون دلار رسید، این درحالی است که این رقم در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۷۰ میلیون دلار بوده است.
البته فیلیپس تنها حراجی نیست که در سال ۲۰۲۲ شاهد کاهش فروش در منطقه آسیا اقیانوسیه بوده است. حراجی کریستیز نیز در سال جاری میلادی فقط ۸۳۳ میلیون دلار در این منطقه فروخت. این رقم به نسبت سال ۲۰۲۱ با ۲۰ درصد کاهش همراه بوده است.خریداران آسیایی ۳۴ درصد از فروش جهانی حراجی فیلیپس را به خود اختصاص دادهاند.