چین تقریباً با فروشی برابر ۴.۳۳ میلیارد دلار سال گذشته را به پایان برد که ۳۶ درصد کمتر از سال ۲۰۲۱ بود. فروش چین در واقع در مقایسه با ۳ سال پیش از پاندمی نصف شده است و در سال ۲۰۲۲ کمترین میزان فروش را در ۱۱ سال اخیر تجربه کرد.بازار آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۲ فروشی حدود ۷.۵ میلیارد دلار را ثبت کرد که به معنی افزایش ۶۵ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۲۱ است اما هنوز ۳۵ درصد کمتر از میانگین ۳ سال پیش از کروناست.
باکس آفیس دیگر کشورها به جز چین و آمریکا نیز در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۴.۱ میلیارد دلار بود که نشان دهنده افزایش ۵۵ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۲۱ و در عین حال کاهشی ۲۹ درصدی در مقایسه با میانگین ۳ سال پیش از کروناست.
در هر ۳ منطقه کلیدی اروپا، خاورمیانه و آفریقا آمار فروش ۳۱ درصد کمتر از میانگین ۳ سال پیش از کرونا بود و افزایش ۵۲ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۱ ثبت کرد و به فروش ۷.۱ میلیارد دلاری دست یافت.آسیا و اقیانوسیه (به استثنای چین) فروشی ۵.۲ میلیاردی را تجربه کردند که ۲۶ درصد کمتر از میانگین ۳ ساله و ۴۹ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود.
ژاپن در این میان با فروش ۱.۵ میلیارد دلار ستاره سال ۲۰۲۲ بود و تنها ۹.۴ درصد کمتر از میانگین ۳ سال پیش از پاندمی فروش کرد.فروش آمریکای لاتین نزدیک به ۱.۸ میلیارد دلار بود که ۳۰ درصد کمتر از میانگین ۳ ساله بود و در عین حال بیشترین افزایش را به نسبت سال ۲۰۲۱ نشان داد و ۸۷ درصد بیشتر فروخت.
روسیه نیز به نسبت پیش از کرونا ضعیفترین آمار را ثبت کرد و در مقایسه با سال ۲۰۲۱ حدود ۴۳ درصد کمتر فروخت و کاهشی ۵۷ درصدی نسبت به میانگین ۳ سال پیش از کرونا را تجربه کرد.از آنجا که آمار هند در دست نیست زیرا کاماسکور یا گوئر استریت در آنجا فعالیت ندارند، ۱۵ بازار بینالمللی (خارج از آمریکا) برتر سال ۲۰۲۲ عبارت بودند از: چین با ۴.۳ میلیارد دلار، ژاپن با ۱.۵ میلیارد دلار، انگلستان و ایرلند با ۱.۲ میلیارد دلار، فرانسه با ۱.۱ میلیارد دلار، کره جنوبی با ۰.۹ میلیارد دلار، آلمان با ۰.۸ میلیارد دلار، استرالیا با ۰.۶۴ میلیارد دلار، مکزیک با ۰.۶۳ میلیارد دلار، اسپانیا با ۰.۴ میلیارد دلار، برزیل با ۰.۳۵ میلیارد دلار، ایتالیا با ۰.۳۳ میلیارد دلار، روسیه با ۰.۳۱ میلیارد دلار، هلند با ۰.۲۷ میلیارد دلار، عربستان سعودی با ۰.۲۵ میلیارد دلار و امارات متحده عربی با ۰.۱۶ میلیارد دلار.