باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای را با سازمان لیگ امضا کرد که طی آن ثانیه های کمتری را برای تبلیغات محیطی در اختیار خواهد داشت.
دعوی حقوقی باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال مبنی بر حق امتیاز تبلیغات محیطی بازی های این تیم که میزبانی اش را عهده دار است به تفاهم نامه طرفین ختم شد.
تهاتر صورت گرفته بین رضا درویش و مسئولان بازرگانی سازمان لیگ باعث شد تا اجاره ورزشگاه آزادی برای بازی های پرسپولیس از محل درآمدهای این تیم در تبلیغات محیطی به گونه ای تامین شود که حق سازمان لیگ بیشتر از اندازه تعیین شده در آیین نامه مربوطه باشد.
در واقع باشگاه پرسپولیس بابت هر میزبانی در تهران باید ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت می کرد که دیگر نیازی به این واریزی ندارد اما در ازای آن ثانیه های بیشتری را در اختیار سازمان لیگ بابت استفاده بیشتر از فضای تبلیغات محیطی قرار داد.