بر اساس گزارش جدید «کریستیز»، حراجیهای خصوصی در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سال ۲۰۲۲ با ۲۰ درصد افزایش همراه بوده است. همچنین سهم حراجیهای آنلاین از فروش امسال ۵.۰۲ میلیارد دلار بوده و حراجیهای خصوصی نیز رقم ۱.۲ میلیارد دلار را به خود اختصاص دادند. در بخش کالاهای لوکس همچون جواهرات و ساعت نیز در مجموع یک میلیارد دلار فروخته شده است.
فروش این حراجی در قاره آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ۲.۵۷ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سال ۲۰۲۲ با ۴۳ درصد افزایش مواجه شده است.این درحالی است که فروش «کریستیز» در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در مجموع ۱.۶۵ میلیارد گزارش شده است که در مقایسه با سال گذشته با ۹ درصد کاهش همراه بوده است. همچنین فروش در بخش آسیا ـ اقیانوسیه نیز حدود ۸۰۵ میلیون دلار اعلام شد که در مقایسه با سال ۲۰۲۲ حدود چهار درصد کاهش داشته است.
حراجی «ساتبیز» نیز گزارش فروش سالانه خود را در ماه ژانویه اعلام خواهد کرد.