تهیه کنندگان لیلو و استیچ برای تولید آن حدود ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کردند و گفته می شود هزینه تبلیغات و بازاریابی آن هم حدود ۸۰ میلیون دلار بوده است.با احتساب رقم ۱۸۰ میلیون دلاری تولید و توزیع فیلم، می توان از لیلو و استیچ به عنوان یکی از بلاک باسترهای بزرگ سینما اسم برد.
قبل از لیلو و استیچ، کمدی ماجراجویانه جیسون موموآ به نام «یک فیلم ماینکرافتی» موفق شده بود در زمان اکران عمومی اش به رقم کلان فروش ۹۵۴ میلیون دلاری دست پیدا کند.ادامه اکران عمومی لیلو و استیچ و استقبال تماشاگران دنیا از آن، کمک کرد تا فیلم رقم فروش یک فیلم ماینکرافتی را رد کرده و لقب پرفروش ترین فیلم سال گیشه جهانی را از آن خود کند.
نسخه زنده لیلو و استیچ بازسازی زنده و احیا شده یک اثر موفق انیمیشنی کمپانی والت دیزنی است که سال ۲۰۰۳ اکران عمومی شد.مدیران والت دیزنی در سالهای اخیر، دست به تولید نسخه های زنده محصولات موفق انیمیشنی قدیمی خود زده اند.
با آنکه ۲۳ سال از اکران عمومی نسخه انیمیشنی فیلم می گذرد، کمپانی والت دیزنی از بابت فروش اسباب بازیهای کاراکترهای این انیمیشن توانسته سودی دو و نیم میلیارد دلاری بدست بیاورد.این کمپانی قصد تولید قسمت دوم نسخه زنده لیلو و استیچ را نیز دارد، که البته هنوز اطلاعاتی درباره داستان و تاریخ شروع کار فیلمبرداری آن منتشر نشده است.