معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۷ از کسب رتبه برتر واحد تکریم ارباب رجوع این منطقه در میان مناطق ۲۲ گانه به دلیل خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان در میز خدمت هوشمند خبر داد.
به گزارش دیدار امروز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیر جاور با بیان این مطلب افزود: شهرداری منطقه هفت در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین کاهش ترددهای شهری و به منظور
دسترسی آسانتر شهروندان به خدمات الکترونیک ارائه شده در شهرداری تهران ، نسبت به گردآوری و تجمیع گلچینی ازاین خدمات پرکاربرد در میز هوشمند خدمت این منطقه اقدام کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: شهروندان با مراجعه به سایت منطقه هفت به آدرس
https://region7.tehran.ir در بالای صفحه اصلی و همچنین قسمت تکریم ارباب رجوع،
امکان دسترسی به موارد یاد شده از طریق گوشی تلفن همراه ورایانه برای شهروندان فراهم شده است.
معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: خدمات یادشده درساختمان مرکزی در دستگاه میز هوشمند خدمت مستقر درطبقه همکف نیز ارائه شده است که مراجعین ضمن استفاده از میزهوشمند خدمت فیزیکی مستقر در طبقه همکف ،می توانند با اسکنQRکد تعبیه شده در صفحه مربوطه و همچنین در انتهای صفحه اصلی سایت منطقه،به میز هوشمند خدمت در گوشی تلفن همراه و دستگاه های هوشمند خود نیزدسترسی پیدا کنند.
وی در پایان عنوان کرد: کلیه اطلاع رسانی هایی که در گذشته از طریق اکران فیزیکی در قالب بنر و استند و …انجام می شد در حال حاضر بر روی دستگاه میز هوشمند خدمت نمایش و ارائه می شود.