تلویزیون این روزها با بازپخش برخی بِرندهایش از جمله «خندوانه» و «دورهمی» که اتفاقا اعلام کرده است فعلا قصدی برای ساخت قسمتهای جدید آنها را ندارد، در پی جذب طیفی از مخاطبان علاقمند به این قبیل برنامههاست.
مدتی است که شبکه نسیم بازپخش قسمتهایی از مجموعه برنامههای «دورهمی» و «خندوانه» را در جدول برنامههای خود قرار داده است.
بر این اساس، بخشهایی از «خندوانه» با حضور استنداپ کمدینهای دورههای قبل و افرادی که با این برنامه شناخته شدند و همچنین بخشهای دیگری از این مجموعه با حضور خود رامبد جوان یا عروسک جناب خان پخش میشود.
بخشی از این بازپخشها هم به فصلهای اول «دورهمی» با بازی سروش جمشیدی در نقش قیمت اختصاص دارد و همچنین مجموعههای طنز شبکه نسیم مثل «دست انداز» یا «دست به نقد» در قالب مجموعه «قلقلک» روی آنتن میرود.
این روزها بازگشت برندهای تلویزیونی به آنتن، از راههای برون رفت از شرایط بحران مخاطب برشمرده میشود و در این مسیر از مجموعههایی چون نود، پایتخت، کلاه قرمزی، عصر جدید، خندوانه و دورهمی نام برده میشود.
هرچند پیمان جبلی ـ رئیس سازمان صداوسیما ـ در آخرین اظهارنظرش درباره بازگشت «دورهمی» و «خندوانه» به تلویزیون، تلویحا اعلام کرده بود که این اتفاق حداقل بهزودی رخ نخواهد داد.