تهیهکننده فیلم با توجه به امکان عدم برگشت سرمایه فیلم گفت: اولین دغدغه سرمایهگذار فیلم مسائل مالی نبود و دوست داشت فیلم اجتماعی کار کند که “سه کام حبس” یکی از آنان بود.
نسیم ستوده در خصوص علت انتخاب بازی خودش در این فیلم گفت که دوستی با کارگردان و خصوصیات فیلم علت این انتخاب است.
سالور در خصوص علت انتخاب موضوع اعتیاد بیان کرد: تلاشمان این بود که جنبه دیگر از اعتیاد را نشان بدهیم. اعتیاد با فراگیری خاصش در جامعه بسیار مهم است و اگر با دیدن آن یک نفر از اعتیاد دست بکشد رسالتش را انجام داده است.
سالور درباره بازی تنابنده اظهار کرد: بازی وی با فیلم لامپ ۱۰۰ متفاوت است و انرژی او در همکاری فیلم عالی بود. او در مراکز مختلف درمانی که بیماران قلبی و سکتهای را پرستاری میکنند ملاقات کرد تا نقش آنان را بهتر ایفا کند.
وی درباره نقش کمرنگ پلیس در فیلم هم گفت: پلیس معیار و محور فیلم نبود و تصمیم ما برای نشان دادن آن این بود که پلیس را حتی بیرون از خانه نشان ندهد.
وی در بخش دیگری گفت سعی کردم که رنگ فیلم شبیه فیلمهای دیگر نباشد و به فراخور فیلمنامه رنگ فیلم شبیه آن باشد.
سالور درباره فضای چرک فیلم گفت: اتمسفر فیلم همین بود. بیمارستانی را دیدم که خیلی فضای چرکی داشت و اغراقی در فضای بیمارستان در فیلم نکردیم.
سالور درباره نبود کورسوی امید در فیلم به خبرنگاران گفت: این نظر شما است و ما به این متهمیم اما نسیم در فیلم تمام تلاشش را برای حفظ زندگی کرده است. باید کورسوی امید باشد و روزنهای از امید باید وجود داشته باشد. نسیم با
پاک کردن تتو به نظر من قصد دارد مجدداً راه زندگی را از سر بگیرد.
سالور در خصوص وامداری فیلم از فیلمهای دیگر گفت: فیلم قصه خودش را دارد و بدون نسبت به فیلمهای دیگر است.
تهیهکننده فیلم با توجه به امکان عدم برگشت سرمایه فیلم گفت: اولین دغدغه سرمایهگذار فیلم مسائل مالی نبود و دوست داشت فیلم اجتماعی کار کند که سه کام حبس یکی از آنان بود.
تنابنده نیز درباره بازی خود گفت: در تجربه جدیدم نتیجه بسیار خوبی را بهدست آوردیم و در خصوص تغییر فیلمنامه کمک و ایدههایی را دادیم. همکاری با خانم ایزدیار تجربه موفقی بود.
در پایان کارگردان فیلم گفت: تمام آدمهایی که مستقیم یا غیرمستقیم از این فیلم تأثیر میگیرند جامعه مخاطب و هدف این فیلمند. امیدوارم مسئولین برای حل مشکل اعتیاد در جامعه کاری کنند.